Posted by : Unknown Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014


«Δεν είναι στις προθέσεις μου να είμαι υποψήφια ευρωβουλευτής.
Αν μου το ζητήσει ο πρωθυπουργός θα δώσω τη μάχη μου», τόνισε μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του MEGA η Ντόρα Μπακογιάννη.

Η βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, μία μέρα μετά τις δηλώσεις του υπουργού Εσωτερικών για το ασυμβίβαστο στις ευρωεκλογές, σημείωσε ότι: «Θεωρώ σωστό το ασυμβίβαστο βουλευτή και υποψήφιου ευρωβουλευτή», προσθέτοντας: «Η πολιτική έχει ανάγκη να στέλνει καθαρά μηνύματα».

Σχολίασε όμως και την υποψηφιότητα Κακλαμάνη-Σπηλιωτόπουλου στο δήμο Αθηναίων, λέγοντας ότι: «δεν είναι ευχάριστο για τη Νέα Δημοκρατία δυο βουλευτές να διεκδικούν τον ίδιο δήμο». Σε ερώτηση όμως που της έγινε σχετικά με το ποιον θα ψηφίσει, δεν θέλησε να πάρει θέση. «Έχω δύο υποψήφιους που αγαπώ. Ξέρω πολύ καλά τι είναι ο δήμος της Αθήνας», σημείωσε.

Για τον Γιώργο Καμίνη ανέφερε: «Στις προσδοκίες δεν ανταποκρίθηκε. Έχει πολλά θετικά έκανε μια σοβαρή προσπάθεια να ελέγξει το δήμο στα οικονομικά. Περίμενα ότι ιδιαίτερα στον τομέα της υποδομής θα είχε προχωρήσει, πράγμα που δεν έκανε».

olympia.gr

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Archive

Πρωτοσέλιδα

Καιρός

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.

- Copyright © Κεντροδεξιός -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -