Posted by : Unknown Κυριακή 7 Αυγούστου 2016

Ένα μεγάλο εύλογο, ρητορικό ερώτημα που έχει γεννηθεί τις τελευταίες ημέρες είναι, το ποιες είναι οι σχέσεις της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝ.ΕΛ, με τα ιδιωτικά σχολεία και την ιδιωτική εκπαίδευση. Η αλήθεια είναι πως με τους ΑΝ.ΕΛ είναι γνωστό το παραμύθι, από την αρχή, μέχρι το τέλος.

Με το αριστερό-ανθρωπιστικό-σοσιαλιστικό-κομμουνιστικό και όλες τις τάσεις της αριστεράς, το κόμμα του ΣΥΡΙΖΑ, τι σχέσεις έχει; Ιδεολογικά καμία… Απλά όταν ανήλθε εις την εξουσία, υπέστη την πλήρη μετάλλαξη. Ξέχασαν τα πάντα… Ιδεολογίες, στόχους-σκοπούς-τα πάντα. Τώρα πλέον δεν υπάρχουν κόκκινες γραμμές και ηθικοί φραγμοί. Λέμε ΝΑΙ σε όλα και για να καλύψουμε τις ιδεοληψίες μας, προσπαθούμε, όσο περνάει από το χέρι μας να επέμβουμε παντού και στην κρατικοποίηση των πάντων.

Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, αποκαλύπτει καθημερινά τη διάθεση της να οδηγήσει τη χώρα, αρκετά χρόνια πίσω, μακριά από την ανάπτυξη και την εξέλιξη. Οι αριστερές αντιλήψεις, θα απομακρύνουν τη χώρα από τη Δύση, μετατρέποντας την σε τριτοκοσμική. Ξεκίνησε με τη διαπραγμάτευση των 17ωρών. Συνεχίστηκε με την κακή διαχείριση του προσφυγικού. Τώρα, επεμβαίνει στην ιδιωτική εκπαίδευση. Οτιδήποτε ιδιωτικό, θέλει να το ελέγχει στο 100%. Τη στιγμή που ο ΣΥΡΙΖΑ τάσσεται υπέρ του δημόσιου ρόλου στα εκπαιδευτήρια, ας μας πει σε ποια χώρα αντιστοιχούν εξ’ ολοκλήρου δημόσια εκπαιδευτήρια με συγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών, χωρίς την ύπαρξη των ιδιωτικών; Μήπως στην Βενεζουέλα; ή μήπως στην Β. Κορέα; Αυτά είναι τα πολιτικά πρότυπα, που επιθυμεί να ακολουθήσει η κυβέρνηση; Το καπιταλιστικό σύστημα, που ευδοκιμεί στον Δυτικό κόσμο, είναι ολοφάνερο ότι αποφέρει καρπούς. Για ποιο λόγο, αντί να εξελισσόμαστε, η κυβέρνηση αναζητά την επιστροφή των παλαιών χρόνων;

Όσον αφορά την εκπαίδευση, που αποτελεί το κεντρικό θέμα. Ο ΣΥΡΙΖΑ και πιο συγκεκριμένα ο Υπουργός Παιδείας, επιδιώκει να επέμβει άμεσα στα ιδιωτικά σχολεία και ότι περιλαμβάνει η ιδιωτική εκπαίδευση. Φυσικά όμως, προβάλει την ιδεολογία του μπροστά. Δηλαδή, ότι πραγματοποιεί την κίνηση αυτή για τα συμφέροντα των καθηγητών και σε περίπτωση απόλυσης να υπάρχει επακριβώς η αιτιολόγηση. Αναρωτήθηκε κανείς όμως, τα κριτήρια ποια θα είναι; Όπως αυτά των τηλεοπτικών αδειών; Βασικός γνώμονας του ιδιωτικού τομέα και πιο συγκεκριμένα των σχολείων-εκπαιδευτηρίων, είναι να υπάρχουν άριστοι επαγγελματίες. Να είναι ολόσωστοι στα καθήκοντα, τα οποία έχουν αναλάβει να φέρουν εις πέρας. Τώρα όμως θέλουμε να προωθήσουμε τα δικά μας παιδιά! Η απόφαση αυτή είναι τραγελαφική και λίαν επιεικώς απαράδεκτη. Πρωταρχικός της σκοπός είναι να προστατέψει τον καθηγητή που θα μπει στην αίθουσα, δεν θα ανταποκριθεί στα καθήκοντα του με ευσυνειδησία και τον καθηγητή που θα προσβάλει τα παιδιά. Το συγκεκριμένο πρότυπο καθηγητή έρχεται να προστατέψει και να μονιμοποιήσει η κυβέρνηση. Γιατί διαφορετικά, με το ήδη υπάρχον σύστημα ο καλός καθηγητής δεν έχει να φοβηθεί απολύτως τίποτα… καθώς η μοναδική ρήτρα μονιμότητας είναι η αξία του.

Εν κατακλείδι, να αναφερθεί η περιβόητη αλλαγή στα ιδιωτικά πανεπιστήμια. Όπου αναγνώρισαν, ότι η πρακτική εξάσκηση πρέπει να είναι υποχρεωτική για την παροχή του τελικού πτυχίου, αλλά επειδή έτσι ο/η σπουδαστής έχει δικαιώματα, τι έκαναν; Ονόμασαν την πρακτική σε 5ο εξάμηνο μαθητείας, αναγκάζοντας ταυτοχρόνως τους σπουδαστές να πληρώσουν οι ίδιοι τα ένσημα ασφάλισης τους. Αυτές είναι οι περίλαμπρες αλλαγές. Οι περίλαμπρες τομές του Υπουργού στην εκπαίδευση.

Κωνσταντίνος Παντελάτος
Δημοσιογράφος

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Archive

Πρωτοσέλιδα

Καιρός

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.

- Copyright © Κεντροδεξιός -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -